Select your language

Allmänt / General topics

Killiaktiviteter våren 2020

More
4 years 1 month ago #527 by Anita Persson
Killiaktiviteter våren 2020
Det finns många tillfälle att träffas och prata killis här i Skåne i vår och Alf och jag kommer delta i dessa aktiviteter:
Killiträff 1 mars
Söndagen den 1 mars kl 14.00 är det dags för årets första killiträff hos oss i Annelöv. Som vanligt bjuder vi på fika med hembakat, så vi vill gärna att ni anmäler att ni kommer senast fredagen den 28 februari på e-post anita@alfanita.se
Malmö Akvarieförenings vårauktion 8 mars
Auktionen kommer vara på Oxie församlingshem. Mer information finns på Mafs hemsida www.malmoakvarieforening.se/
Akvariehelg 27-29 mars
I Malmö. Huvudarrangör är Malmö Akvarieförening. Mer information finns på www.akvariehelg.se/ .
Vi kommer ha bord på mässan och göra reklam för SKS och sälja böcker från SKS Butikken och killis och foderkulturer från vårt fiskrum. Söndagen kl 13.00 är det föredrag av Mogens Juhl Killifiskar, skötsel, odling och i naturen
Malmö Tropikmässa den 10 april
Alf och jag kommer vara där hela dagen och det kommer finnas många tillfälle att prata med oss.
Killiträff den måndagen den 4 maj kl 19.30
Gemensam killiträff med Skånegruppen och Köpenhamnsgruppen hemma hos oss i Annelöv. För att underlätta vår planering inför killiträffen uppskattar jag om ni hör av er senast fredagen den 1 maj och berättar om ni kommer.
Ni som gärna vill delta på killiträffarna och inte har tillgång till bil kan höra av er så kan vi hämta er vid Pågatågstationen i Dösjebro eller Billeberga.
Hoppas att vi ses
Alf och Anita Persson

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.132 seconds
Powered by Kunena Forum